Visdocumenten en Lid worden

Lid worden van de mooiste vereniging in de regio

Bij Hengelsportvereniging Amersfoort ben je aan het goede adres voor je VISpas of JeugdVISpas. De (Jeugd)VISpas is meteen het  lidmaatschapsbewijs van HSV Amersfoort. Hiermee krijg je niet alleen toegang tot een prachtig aanbod aan viswater in en rond Amersfoort, Baarn, Bunschoten, Leusden én zo'n 80% van ál het viswater in heel Nederland, maar word je ook lid van de leukste en actiefste vereniging in jouw regio.

Via bovenstaande knop kun je de (Jeugd)VISpas online bestellen, veilig betalen via Ideal of creditcard en direct vissen! Je ontvangt direct (en per mail) een printbaar Voorlopig bewijs van lidmaatschap (VISpas), met een unieke code. Dit document is een maand geldig. De definitieve VISpas word je automatisch binnen drie weken  per post opgestuurd.

LET OP !!!!!!!!
  • VERGEET NIET DE LIJST VAN VISWATEREN MEE TE BESTELLEN.Om te mogen vissen moet je in het bezit zijn van zowel een vispas als de lijst van viswateren .
  • Als je wil nachtvissen of met drie hengels wil vissen heb je een speciale sticker nodig die je kunt bestellen door het vakje "toestemming toevoegen"aan te klikken en dan te kiezen wat je wilt hebben.

Uiteraard kun je ook lid worden bij één van onze verkooppunten  en de documenten direct meenemen.

Prijzen

Klik hier voor een overzicht van prijzen.

Jeugdvergunning

Ben je niet ouder dan 14 jaar en vis je nooit met meer dan één hengel? Dan kun je voor de rest van dit jaar een gratis jeugdvergunning van onze vereniging aanvragen. Lees wel eerst even de voorwaarden!
Jeugdleden zijn op 1 januari jonger dan 14 jaar).

De jeugdvergunning is te verkrijgen via onze verkooppunten  .of online via deze site

Ben je lid in het lopende kalenderjaar, dan wordt de contributie medio november geïncasseerd van je rekening OF je ontvangt een acceptgirokaart hiervoor.