Welkom

Onze hengelsportvereniging heeft ruim 3100  leden en is daarmee de grootste sportvereniging in Amersfoort. We zijn een actieve vereniging en organiseren jeugdactiviteiten, wedstrijden en vislessen.

We beschermen en verbeteren de visstand en werken (mee) aan actief waterbeheer. We zijn aangesloten bij Sportvisserij MidWest Nederland en Sportvisserij Nederland. Sportvissen is op voetbal na de grootste sportbond en in Nederland vissen zo’n 1,2 miljoen mensen.

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

25 juni Snakelake & Bearlake

Mei 2022

Zaterdag 25 juni is het weer zover: het jaarlijkse event van HSVA, vissen in Snakelake & Bearlake, met als afsluiter een BBQ. Vergeet je niet in te schrijven, zie instructies op poster. Ook bij de volgende winkeliers kan ingeschreven worden: Hengelsportzaak v.Nimwegen – Noorderwierweg 161 Diersp.zaak Maxime – W.C. Vathorst Henkvandehengel – W.C. Hamershof – Leusden

(Groot)ouder-kind koppelwedstrijd  Zondag 15 mei

(Groot)ouder-kind koppelwedstrijd Zondag 15 mei

Apr 2022

(Groot)ouder - kind koppelwedstrijd, Zondag 15 mei - van 13.30 tot 15.30 uur - aan de Vollenhovenkade (Vathorst) .

Toms Creek, 23 April 2022

Mrt 2022

HSV Amersfoort heeft bij TOMS CREEK – Uilenweg 2c – Lelystad op ZATERDAG 23 APRIL 4 avonturen vijvers met o.a. veel en grote steuren voor haar leden afgehuurd.

Algemene Ledenvergadering (ALV)

Mrt 2022

Het bestuur nodigt alle leden uit voor de A.L.V. op maandag 25 april 2022 in het gebouw van de Karel Doormangroep, De Stuw 3, 3813 TX Amersfoort. Aanvang 19.30 uur.

Karperuitzetting in het Valleikanaal

Feb 2022

In het kader van het Spiegelkarperproject Valleikanaal en Eem worden er op zaterdag 19 februari 2022 om ongeveer 13.30 uur weer karpers uitgezet in het stuk Valleikanaal binnen de gemeente Amersfoort.

Welkom