Het laatste verenigingsnieuws

Forelvissen + stampot, zaterdag 3 oktober

publicatiedatum: Woensdag, 23 september 2020

Wegens succes geprolongeerd. Forelvissen met stamppot toe

Visserijkundig onderzoek de Isselt

publicatiedatum: Vrijdag, 31 juli 2020

Om een beter inzicht te krijgen in de visstand van het 1 e en 2 e gat is door Sportvisserij Nederland een Visserijkundig onderzoek uitgevoerd

Overtreding vissers bij grote put A1 bij De Slaag

publicatiedatum: Donderdag, 28 mei 2020

Rijkswaterstaat meldt overtreding bij vissen in grote put A 1

GEZOCHT VISCOACHES !!!!!!!!

publicatiedatum: Woensdag, 10 juli 2019

Onze hengelsportvereniging wordt meer en meer gevraagd voor het geven van vislessen op de basisschool. We hebben inmiddels drie vismeesters in de vereniging die deze lessen mogen geven. Onderdeel van de visles is een twee uur durende visexcursie waar daadwerkelijk met de leerlingen wordt gevist. Bij deze visserij wordt de vismeester geholpen dooe een aantal viscoaches.

Visplan 2018 - 2021 voor ons viswater in de gemeente Amersfoort

publicatiedatum: Maandag, 29 januari 2018

Voor ons viswater in de gemeente Amersfoort is een plan gemaakt waarin het viswater is beschreven en de knelpunten die we ervaren. Tevens zijn de plannen aangegeven om in de planperiode de knelpunten waar mogelijk op te lossen of te verminderen.

E-mailadres

Welkom

Onze hengelsportvereniging heeft ruim 3100  leden en is daarmee de grootste sportvereniging in Amersfoort. We zijn een actieve vereniging en organiseren jeugdactiviteiten, wedstrijden en vislessen.

We beschermen en verbeteren de visstand en werken (mee) aan actief waterbeheer. We zijn aangesloten bij Sportvisserij MidWest Nederland en Sportvisserij Nederland. Sportvissen is op voetbal na de grootste sportbond en in Nederland vissen zo’n 1,2 miljoen mensen.