Prijzen

Met een VISpas of JeugdVISpas van HSV Amersfoort mag je in heel veel viswateren in en rond Amersfoort vissen.

Soort document

VISpas (Lidmaatschap 18 t/m 64 jaar)
Prijs per jaar € 37,50

Eenmalige inschrijfkosten € 5,00

Er mag worden gevist met maximaal twee hengels voorzien van alle wettelijk toegestane aassoorten. De VISpas geeft tevens het recht om in ca. 85 % van alle beschikbare viswateren in Nederland te mogen vissen. Een lijst met deze viswateren wordt bijgevoegd.

Senior 65+ (VISpas)
Prijs per jaar € 33,50

-> Bestel hier!

Junioren 14 t/m 17 jaar (VISpas)
Prijs per jaar € 33,50

Sublidmaatschap (2e VISpas)

Benje reeds lid van een andere hengelsportvereniging (aangesloten bij Sportvisserij Nederland) dan kun je bij ons sublid worden.

binnen de federatie MidWestNederland
Prijs per jaar € 20,50 (Inclusief maandelijks Hét Visblad)

Eenmalige inschrijfkosten € 5,00

buiten de federatie, afhankelijk van de vereniging waar men al lid van is.

-> Bestel hier!

JeugdVISpas (Jeugdlidmaatschap t/m 14 jaar)

Prijs per jaar € 12,50
(Inclusief maandelijks Hét Visblad en 6 maal per jaar stekkie)
 Inschrijfkosten eenmalig € 2,-.

Er mag worden gevist met maximaal twee hengels voorzien van alle wettelijk toegestane aassoorten. de VISpas geeft tevens het recht om in ca. 85 % van alle beschikbare viswateren in Nederland te mogen vissen. Een lijst met deze viswateren wordt bijgevoegd.

-> Bestel hier!

Jeugdvergunning (t/m 13 jaar)

Prijs per jaar gratis
(inclusief 6 x per jaar stekkie)

Geen inschrijfgeld

Er mag uitsluitend worden gevist met brood, maden, wormen, deeg of maïs.

Er mag uitsluitend worden gevist in een aantal aangewezen viswateren in de bebouwde kom van onze gemeente.

Deze vergunning is geldig zonder (Jeugd)VISpas (lidmaatschap).

Nachtvissen met de Jeugdvergunning is verboden.

Dag- en weekvergunning

Dagvergunning € 3,50