GEZOCHT VISCOACHES !!!!!!!!

Woensdag, 10 juli 2019

Onze hengelsportvereniging wordt meer en meer gevraagd voor het geven van vislessen op de basisschool. We hebben inmiddels drie vismeesters in de vereniging die deze lessen mogen geven. Onderdeel van de visles is een twee uur durende visexcursie waar daadwerkelijk met de leerlingen wordt gevist. Bij deze visserij wordt de vismeester geholpen dooe een aantal viscoaches.

Het streven is om groepjes van 4 -5 leerlingen door een viscoach te laten begeleiden.

Om viscoach te mogen zijn moet een 1 daagse cursus (avond) van Sportvisserij Nederland worden gevolgd in Bilthoven.

Meer uitgebreide info hierover vind je door op deze link te klikken: viscoach

Laat ons niet in de steek en meld U aan.