Toms Creek, 23 April 2022

Zondag, 27 maart 2022

HSV Amersfoort heeft bij TOMS CREEK – Uilenweg 2c – Lelystad op ZATERDAG 23 APRIL 4 avonturen vijvers met o.a. veel en grote steuren voor haar leden afgehuurd.

Het Programma is :
  • 12.30 uur ontvangst met gratis koffie/thee.
  •  13.00 tot 17.00 uur vissen
  • 17.15 uur Hamburger of Kip saté menu
Hengels, onthakingsmatten en schepnetten worden gratis ter beschikking gesteld!!
Aas zelf verzorgen  (kaas, spek, garnalen, halibutpellets)– is ook bij Toms Creek te koop.
Als je met eigen materiaal vist, lees de voorwaarden opp de site van Toms Creek (o.a. geen gevlochten lijn en  weerhaakloos vissen (weerhaak plat knijpen is niet toegestaan).

DIT ALLEMAAL VOOR € 5,00 per inschrijving en ook nog 2 gratis consumptie munten.
Denk erom: schrijf je snel in – er is plek voor maximaal 55 leden, minimum leeftijd 12 jaar.

Inschrijven tot uiterlijk maandag 18 april bij:
  • Hengelsport van Nimwegen – Noordewierweg 161 of bi
  • Maxime – Vathorst - Cruquius 41
  • Of door storting van € 5,00 op rek.nummer NL08 ABNA 0825 8711 23 t.n.v. Hengelsportvereniging Amersfoort met vermelding Toms Creek en lidnummer (zie Vispas).
Probeer zoveel mogelijk met elkaar mee te rijden, scheelt in kosten en parkeerplaatsen! Hengels kunnen thuis blijven, deze worden compleet uitgerust verstrekt!!

Natuurlijk gaan we ook dit jaar weer vissen in het Snake Lake op zaterdag 25 juni met na afloop een BBQ en wordt er op zaterdag 15 oktober op forellen gevist met na afloop het onovertroffen stamppot buffet. Dit gebeurt allemaal bij de Berenkuil in Nijkerk. Houd onze website en de volgende Nieuwsbrieven in de gaten voor meer informatie!