Visfestijn Toms Creek, zaterdag 6 April 2024

Woensdag, 6 maart 2024

HSV Amersfoort heeft voor haar leden een visfestijn georganiseerd bij TOMS CREEK – Uilenweg 2c – Lelystad op ZATERDAG 6 APRIL 2024. Er zijn 4 avonturen vijvers afgehuurd met o.a. veel en grote steuren. De deelname is mogelijk voor leden vanaf 12 jaar.

Het Programma is :
  • v.a.12.30 uur ontvangst met gratis koffie/thee.
  •  13.00 tot 17.00 uur vissen
  • 17.15 uur Hamburger of Kip saté menu
Hengels, onthakingsmatten en schepnetten worden gratis ter beschikking gesteld!!
Aas zelf te verzorgen verzorgen  (bv kaas, spek, garnalen, halibutpellets). Aas is ook bij Toms Creek te koop.
Als je met eigen materiaal vist, lees de voorwaarden op de site van Toms Creek (o.a. geen gevlochten lijn en  alleen weerhaakloos vissen (weerhaak plat knijpen is niet toegestaan).

DIT ALLEMAAL VOOR € 5,00 per inschrijving en ook nog 2 gratis consumptie munten.
Denk erom: schrijf je snel in – er is plek voor maximaal 55 leden, minimum leeftijd 12 jaar.

Inschrijven tot en met dinsdag 2 april bij:
  • De HengelsportKoning– Noordewierweg 161 of bij
  • Maxime – Vathorst - Cruquius 41
  • Of door storting van € 5,00 op rek.nummer NL08 ABNA 0825 8711 23 t.n.v. Hengelsportvereniging Amersfoort met vermelding Toms Creek en lidnummer (zie Vispas).
Probeer zoveel mogelijk met elkaar mee te rijden, scheelt in kosten en parkeerplaatsen! Hengels kunnen thuis blijven, deze worden compleet uitgerust verstrekt!!

Natuurlijk gaan we ook dit jaar weer vissen in het Snake Lake op zaterdag 6 juli met na afloop een BBQ en wordt er op zaterdag 26 oktober op forellen gevist met na afloop het onovertroffen stamppot buffet. Dit gebeurt allemaal bij de Berenkuil in Nijkerk. Houd onze website en de volgende Nieuwsbrieven in de gaten voor meer informatie!